Z! Accountants hecht veel waarde aan tevreden relaties. We werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Maar waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Ben je ontevreden over een van onze medewerkers? Over onze dienstverlening? Of over een ander aspect van onze organisatie? Laat ons dat dan zo snel mogelijk weten. Wij nemen je opmerkingen zeer serieus en als dat wenselijk is, zoeken we met jou naar een passende oplossing.
Vaak kunnen klachten het beste in een goed gesprek worden opgelost. Dat kan telefonisch of in een persoonlijk gesprek. Heb je een klacht? Neem dan eerst contact op voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Is je probleem met een gesprek niet verholpen? Of leent de klacht zich volgens jou niet voor een gesprek? Dan heb je twee mogelijkheden om een formele schriftelijke klacht in de dienen:
1. Algemeen
2. Reikwijdte
Deze klachtenregeling heeft betrekking op de volgende situaties:
3. Procedure
4. Vertrouwelijkheid
Alle aspecten van de afhandeling van je klacht leggen we schriftelijk vast. Dat zijn we verplicht volgens ons beroepsreglement. Natuurlijk gaan we zorgvuldig en vertrouwelijk met alle informatie om.
Soms is het nodig om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Dien je een formele klacht in? Dan vragen wij jouw toestemming om (kopieën van) noodzakelijke stukken ter beschikking te stellen aan die instanties. Wij vragen die instanties altijd om voor geheimhouding te tekenen.
Als je een klacht hebt en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. Je geeft ons daarmee immers een tweede kans. Je kunt erop vertrouwen dat wij bij gegronde klachten maatregelen nemen om herhaling in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.