Wil je enkel je financiële administratie uitbesteden of uitgebreid advies met het oog op groei van je bedrijf? Bij Z! kan het allemaal. Je kunt kiezen uit 3 pakketten: basis, comfort en luxe. Dat noemen wij onze deals. Het verzorgen van je financiële administratie zit in elke deal. Net als het opstellen van je jaarrekeningen en het doen van belastingaangiftes. Veel van die basiswerkzaamheden hebben wij vergaand geautomatiseerd.
Wij maken gebruik van Exact Online. Dat is het hart van jouw onderneming. Daarin registreren wij je omzet, kosten en winst. Per jaar, per periode en per artikelgroep, zodat je exact de juiste informatie tot je beschikking hebt. Uiteraard verloopt dat helemaal geautomatiseerd. Je kunt er online op elk moment bij en op dashboards precies zien hoe je bedrijf er financieel voor staat. En omdat alles digitaal is, kun je doorklikken tot op je factuur. Na afloop van het kalenderjaar stellen wij op basis van je financiële administratie de concept-jaarrekening en concept-aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting op. Al die stukken bespreken wij met je. Dan geven wij ook (fiscale) adviezen. Zodra je akkoord bent, maken wij de stukken definitief.
Voorspellen of forecasten is inzicht geven in de financiële ontwikkeling van je onderneming in de toekomst. We maken een vergelijking van je actuele financiële resultaat met de samen opgestelde begroting. Vervolgens geven we aan de hand van variabelen een goede voorspelling voor de komende periode. Zo krijg je niet alleen te zien hoe je er vandaag voor staat, maar in één oogopslag ook of je de geplande omzet en je beoogde resultaat gaat halen.
Personeel neemt je werk uit handen, maar er komt ook weer werk voor terug. Natuurlijk zorg je voor een correcte loonstrook. Maar er komt veel meer bij kijken. Loonjournaalposten, de loonbelastingaangifte, jaaropgaven, wij regelen het allemaal voor je. Vanzelfsprekend verwerken we alle gegevens direct in je online administratie. Je krijgt 24/7 toegang tot je salaris- en HRM-informatie. Overzichtelijke managementinformatie en registratiemogelijkheden vind je in een afgeschermde online salaris- en HRM-omgeving. Ook je medewerkers kunnen via een beveiligde toegang inzage krijgen in hun eigen medewerkersdossier. Zo heb je alle informatie en registratiemogelijkheden op één plek. De kosten voor de salarisadministratie berekenen wij altijd per loonstrook per maand. Een vast bedrag dus, waar alles in zit!
Uurtje-factuurtje, daar houden wij niet zo van. Wel van duidelijkheid vooraf. Daarom betaal je bij ons een vast bedrag per maand voor het vaste werk. Hoe hoog dat bedrag is, hangt af van de grootte van je onderneming en van jouw wensen. Voor aanvullende werkzaamheden bespreken we altijd eerst de kosten met je. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. En heb je een korte vraag? Gewoon bellen. Bij ons gaat niet meteen de meter lopen. Ook daar houden wij niet van.
Persoonlijk
We leren je kennen en bouwen samen aan een waardevolle relatie.
Betrokken
We doen er alles aan om jou goed te begeleiden, we leven mee, ondersteunen je, zijn positief maar zeker niet bang om je de (kritische) spiegel voor te houden.
No-nonsense
We doen gewoon normaal. Je/jij waar het kan. Je kunt ons makkelijk bereiken en krijgt degene te spreken die je wilt spreken.
Beleving
We leveren niet alleen onze diensten, maar proberen je ook in contact te brengen met andere ondernemers. We organiseren ondernemersdagen, klantpanels, workshops en verstrekken gratis waardevolle informatie.
Service
We bieden de beste service tegen een vaste prijs per maand. Het extra telefoontje en de kop koffie horen daar gewoon bij.
Kwaliteit
We zijn een gecertificeerd accountantskantoor. We handelen volgens onze normen en waarden, hebben onze opleidingen succesvol afgerond, laten ons continu bijscholen en verdiepen
ons in de vaktechniek. Jij kan en mag hierop vertrouwen.